Synttärit oli ja meni hienosti.. Itse olin aika väsyny tän vieläkin jatkuvan nuhan takia..

Mä oon totaalisesti rakastunut tähän ihanaan ja uuteen rotuun nimeltä ranskanbulldoggi,mahtava peto.Meille vois tulla näit vaix kymmenen. Vaix onki kauhee riiviö, eikä kukaan aikasempi koira oo ollu tällänen riiviö mitä tä neiti on.Nii silti se on niiiin iihana.

Nyt se on takuuvarmaa et Seita (Royal Coctail Lupus Magica) on tiineenä ja sielt ootetaan syntyväx pentusia vk39loppupuolel... Ja mammalle tulee uus muru nimeltänsä Shamity Shaman`s Pure Vampire, kotoisammin Vamppi vaan..

Ei olla joudettu Romuluksen kaa tekeen ny oikee mtn...Itte ku o ollunna kipiänä ni ei oikeen oo jassannu.Kotona otettu sisäl paikalla olemisia ym..
Neiti ku on niin karvaton että...On yrittäny pitää Romulusta ulkona mahollisimman paljon ja syöttäny sille lohiöljyä..Toivon mukaa ne ny ees vähän kasvas ni ei ois ihan turha reissu tuol kempeleen näyttelys..
Kunnossa se on ainaki pakko olla Kotkan näyttelyihin..Sakujen erkkari ni pakko mennä..

Kipekään ei onnex mee töihin tänä vkl:na ni saapi touhuta elikoitten kaa ja saapi tehtyä noit koiratarhoja kuntoon..
Edelleen mun pitäs hommata digikamera..Ei kellää ois halpaa?
Ois ihan mukava saaja tilanteista kuvia ku aina ku ei oo kameraa ni sattuu ja tapahtuu..Ja tuo mun yksityinen kuvaaja ni sekin käypi töis ni ei hänkään jouda joka välis näpsiin;) Mutt onnex aina sillon tällön hän tulee ja otostelee (Ansku wink..)
Ihme on tapahtunu olen muka tänä aamuna kauhee aamuvirkku,olenkohan tulossa pahemman kerran sairaax;) Yleensä mull ei riitä uni vaix kuin nukkusin ni aina väsyttää herätä..

Mulla on ny kauhee onkelma, minä suurisydäminen eläinten pelastaja. Minulle ois mahdollisesti tarjottu pelastettavaa ranskista joka kipeesti tarttis uuen kodin ja rakastavat ihmiset.. Jos ny raha tilanne sallis sen haun ni hakisin sen saman tien kotia.Ihana ja ystävällinen,kiltti narttu. Rahatilanne sanoo ei ja sydän ja aivot sanoo kyllä.Eihän siin ois ku tarkastus maksut ja hakeminen hesasta. Mut ku ei ole sit summaa...
Pitänee koittaa kehitellä jotain.Niin ihana otus että en halua sen jutuvan huonoon kotiin joka pistää sen kiertoon..(lahjoituksia otetaan vastaan;))voih mua...Millähän sitä rikastus..

Nyt alkaa pikkuhiljaa nuo lapsukaiset heräileen ni ei auta ku lähtee puuron keittoon..Laittelen kuvia kuhan saan valokuvaajan tahi kameran..;)