Ellun muistolle. 4.12.07.

Pieni kissamme, kaikkien kaveri. Aina olet muistoissamme. Kirmasit aina vastaan iloisena tuli kuka tuli. Sylissä kehräsit. Postia kanssani hait. Nyt olet poissa ja suuri on suru. Enää et tule takaisin.
Et kehrää, et hyppää olkapäälle. Toivottavasti sinun on hyvä olla pieni siellä jossain.
Ikuisesti kaivaten..

Älä seiso haudallani hiljaa itkien, en ole siellä, en.
Jatkan elämääni tuhannessa tuulessa, olen timantin hohde lumessa.

Olen aurinko, joka kultaa viljaa, syyssade, joka putoaa hiljaa.
Kun heräät aamuun hiljaisimpaan, olen ylitsesi maahan uuteen matkaavien
muutolintujen lento.
Olen pohjoisen taivaan öisten tähtien loiste hento.

Älä seiso haudallani itkien, en ole siellä, en kuollut.
Se että jokin on päättynyt ei tee minua olemattomaksi.
Kerran eletyn kaiku on aina meissä...
1109311.jpg
Pieni Suuri Elluseni jäi auton alle, jäi yhteinen postinhaku reissu viimeiseksi..
Ikuisesti paikka sydämissämme.
Ellua kaipaavat oma perhe, karvakaverit, hotiotäti ja setä.