Nyt on vaihtuva sihteerikkö, näppäimistölle astuu Ruttunen! Ihanainen Hippa on haastanut meitit tälläiseen lauseen täydennys juttuun.. Ja miellänihän minä kertoilen itsestäni yleisölle ;)

1.Rakastan ylikaiken... Todellakin rakastan ylikaiken itseäni! Hiukan ehkä Mammaakin ja okei myös Wilmaa..Vaikka en aina näytäkään sitä..

2.Mä en yhtään tykkää... Kun Mamma yrittää komentaa mua tai Iskä..TAi jos tarjotaan jotain kamalaa ruokaa, sit kyll en tykkää yhtään..

3.Mä tykkään tosi paljon.. Itsestäni.. Ja tietty muistakin ihmisistä.. Mut noi pikku ihmiset on todella ihania.

4.Mä oon hieman mustis aina välillä... Äiteestä, Isistä, Vieraista..Kaikista jotka ei huomioi mua ja huomioi muita..

5.Mä rakastan.. Herkkuja, juosta täysiä kavereitten kaa pellolla, ja nukkua salassa sängyllä ja pyykkikorissa..

6.Mun mielestä on.. Maailman parhainta saada nauttia nukkumisesta jonkun sylissä..Ja syödä hyvin.

7.Mun lempilelu on.. En osaa nimetä vain yhtä, kaikki lelut on kivoja jos ne oikeesti on noitten ihmislasten..

Tälläinen mä olen.

Haluaisin itse tietää myös joistain karvaisista kamuista näin henkilökohtaisia juttuja ;)
Haastankin mukaan..                   1.Tito
                                                  2.Seran.
                                                  3.Poppasen